نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند تدوین یک برنامه فرهنگی کارشناسی شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و تمامی دستگاه‌های مرتبط است.
کد خبر: ۱۳۱۳۰۹۲

به گزارش جام جم آنلاین لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشت چراکه این مهم راه رسیدن به قله‌های متعالی است و باید تقویت شود.
 
وی ادامه داد: انتظار می رود تمامی مصوبات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرایی و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بتواند نیازهای خانواده‌ شهدا را برطرف کند زیرا نیاز و مشکل برخی از این خانواده ها بسیار است.
 
حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: تامین اشتغال فرزندان و مسکن خانواده‌های شاهد و ایثارگر باید زمانبندی شود و دستگاه‌های مربوطه با برگزاری جلسات مستمر، اقدامات لازم را در بازه زمانی مشخص انجام دهند.
 
وی گفت:  دستگاه‌های مربوطه باید با جدیت بیشتری برای برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان اقدام کنند و فعالیت کمیته های زیرمجموعه نیز تا قبل از برگزاری کنگره ساماندهی شود.
 
امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: ساماندهی گلزار شهدا از دیگر اقدامات مهمی است که ادارت مرتبط با این امر باید به خوبی پای کار باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها